Teie ostukorvis ei ole tooteid

 

Kasutustingimused

 

Weplay.ee tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt.

WePlay.ee esindaja OÜ ProCard Baltic ja ostukliendi suhteid reguleerivad OÜ ProCard Baltic poolt koostatud üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

 

OÜ ProCard Baltic tingimused:

 

  1. Tellimistingimused

Tellimus vormistatakse weplay.ee e-poest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja weplay.ee esindaja  OÜ ProCard Baltic (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne Ostu-müügilepingu sõlmimisega.

1.1 Tellimuse vormistamine

Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest kui Ostja klikkab lingile „Vormista ost". Müüja edastab Ostjale sooritatud tellimuse arve e-mailile. Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuse õigsuse eest.

1.2 Tellimuse jõustumine

Tellimus jõustub hetkest, kui arve on weplay.ee e-poe lehel pangalingi kaudu tasutud OÜ ProCard Baltic arvelduskontole. 

 

  1. Hind

OÜ ProCard Baltic e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on Eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-ilist käibemaksu. Ostjal on võimalik valida kohaletoimetamise viiside vahel:

  1. Omniva kuller – hinnale lisandub transporditasu 5€ (kui ostusumma jääb alla 32€)
  2. SmartPost pakiautomaat – hinnale lisandub transporditasu 3€ (kui ostusumma jääb alla 32€)
  3. Tulen ise kaubale järele WePlay! kauplusesse – TASUTA

 

Kui Ostja sooritab ostu, mille toodete hind on üle 32€, toimetatakse kaup Ostja poolt märgitud aadressile tasuta.

 

  1. Toodete eest tasumine

Toodete eest tasumine toimub e-poe lehel pangalingi kaudu. Pärast internetipangas tasumist peate vajutama lingil „Tagasi kaupmehe juurde“. Ainult siis makse kinnitatakse ja kaupmees saab sellekohase teate. Vastasel juhul internetipanga makset ei toimu ja kaupmees ei saa teie tellimust. Juhul, kui tellitud kaup soovitakse kätte saada lunapakina, palume saata oma tellimus e-mailile: weplay@weplay.ee. Lunapaki korral toimub tasumine kullerile sularahas (suuremates linnades võimalus tasuda ka pangakaardiga).

 

  1. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

Laos olevatele kaupadele on tarneaeg orienteeruvalt kuni 3 tööpäeva. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde (Laos). Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2. Tellitud kauba saadame teele kas SmartPostiga või Omniva kulleriga ning kaubale on võimalik järele tulla ka ise WePlay! kauplusesse. 
SmartPostiga: Ostja valib kaupa tellides, millisesse Smartposti pakiautomaati ta pakki soovib, samuti on vajalik lisada Saaja telefoni number, et paki kohalejõudmisest oleks võimalik Saajat teavitada.

 

Omniva kullerit kasutades:

  • Saajale helistatakse saadetise üleandmisele järgneval tööpäeval ning lepitakse kokku sobilik kättetoimetamise aeg samal päeval või saaja soovil järgneva 6 päeva (s.h laupäev) jooksul.
  • Kui saadetis jääb väljastamata, siis viiakse saadetis hoiustamisele lähimasse postiasutusse, hoiuaeg 7 päeva (sisaldub teenuse hinnas). Saajale edastatakse teade saadetise saabumisest ja ta saab sellele postiasutusse järele minna.

Omniva kuller toimetab pakid kohale Tallinnas tööpäeviti 08.00-21.00, laupäeval 09.00-17.00. Mujal Eestis vastavalt postiasutuse lahtioleku aegadel. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja. Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, asendatakse see uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata. Ostja võib kaubale ka ise järele tulla. WePlay! kauplus asub Tallinnas, Solarise keskuse 1. korrusel.

Erisoovid - toodete värv, kujud jms täidab weplay.ee e-pood vastavalt võimalusele ja toote olemasolule.


  1. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine.

Ostjal on õigus mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastab Ostja, teavitades selles eelnevalt Müüjat ja täites ära kauba tagastuse vormi weplay.ee kodulehel. Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingilgi määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada. Tagastuslehele tuleb märkida arve number, Ostja nimi, arvelduskonto number ja kauba tagasisaatmise põhjus. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul.

Kui tagastatud toode on rikutud ja seda ei ole põhjustanud OÜ ProCard Baltic ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on OÜ ProCard Balticul õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks ekspertiisi. Ekspertiisi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

 

  1. Garantii ja Tellimuse tagastamine

Müüa vastutab tarbijale müügi puhul müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

Kui te ostsite weplay.ee-st kauba, mis osutus praagiks, siis vahetame selle arve olemasolul välja. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab weplay.ee.

Tootja ei vastuta:

a.) Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest.

b.) Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest tuleks teatada e-mailile: weplay@weplay.ee või telefonile 6 778 750. 
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus koos transpordimaksuga tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.


  1. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

 

  1. Muud tingimused:

Lisaks OÜ ProCard Baltic kasutatud tingimustele kaitseb mõlemat osapoolt, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused. Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet. OÜ ProCard Baltic lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse.